Kvalitatīvu preču apmaiņa un atgriešana
Ja pircējam nepatīk iegādātais produkts, tā krāsa, izmērs vai modelis, pircējam ir tiesības 14 kalendāro dienu laikā produktu apmainīt vai atgriezt. Ja pārdevējam noliktavā nav konkrētās preces apmaiņai, tiks atmaksāta visa par preci samaksātā summa. Ja pircējs kvalitatīvu preci atdod atpakaļ kurjeram, neizņem preci no pakomāta vai to nav iespējams piegādāt pircēja vainas dēļ (nepareizs numurs, atkārtoti nav norādītajā adresē), šāda prece tiek atgriezta pārdevējam un pircējam tiek atmaksāta par preci samaksātā nauda, bet netiek atmaksāta piegādes maksa. Tiesības atgriezt pasūtījumu neattiecas uz tām precēm, kas iekļautas Latvijas Republikas neatgriežamo preču sarakstā (piemēram, zeķes, apakšveļa). Arī tām precēm, kas ir īpaši izgatavotas pēc pircēja pasūtījuma un ir personalizētas, individuāli pielāgotas pircēja prasībām. EDIGO.lv interneta veikalā iegādātās preces var atgriezt: Preces jānosūta, izmantojot Omniva pakomātu vai Latvijas pastu (ja kopējais svars nepārsniedz 2 kg). Omniva paku automāts: Ulbrokas TOP pakomāts, Institūta iela 7, Ulbroka, indekss 9275. Tālr: +371 27473887 Atgrieztās preces vērtība tiks pārskaitīta atpakaļ 14 kalendāro dienu laikā pēc tam, kad mēs saņemsim preci atpakaļ Omniva pakomātā vai pasta nodaļā. Nauda tiks pārskaitīta uz to pašu kontu, no kura tika veikts maksājums par preci. Ja jūs vēlaties apmainīt preci pret citu (izmēra/krāsas maiņa vai cits iemesls), jaunā prece tiks nosūtīta tajā pašā vai nākamajā dienā pēc atgrieztās preces saņemšanas. Klients sedz atkārtotas piegādes izmaksas – 3,00 EUR, veicot pārskaitījumu uz mūsu bankas kontu. Maksājuma mērķī norādiet pasūtījuma numuru un vārdus “Atkārtota sūtīšana”. Preces var atgriezt vai apmainīt tikai tad, ja tās nav lietotas un nav bojātas. Preces, kas ir īpaši izgatavotas pēc pasūtījuma vai personalizētas, netiek apmainītas pret citām, un par tām samaksātā nauda netiek atgriezta (sk. Pirkuma noteikumus). Lai atgrieztu/apmainītu preces, aizpildiet preču apmaiņas un atgriešanas aktu. Tas jānosūta mums pa e-pastu: info@edigo.lv vai jāpievieno drukātā veidā kopā ar sūtījumu. Ja akts tiek sūtīts elektroniski, pievienojiet piezīmi (ar roku rakstītu lapu/uzlīmi), kurā norādīts pasūtījuma numurs, klienta vārds un uzvārds.
Produkta garantija un bojātu preču atgriešana
Ja ražojuma kvalitātes nodrošināšanai nav noteikts termiņš, patērētājs var iesniegt sūdzības par ražojuma defektiem saprātīgā termiņā, bet ne vēlāk kā divus gadus pēc ražojuma iegādes dienas. Ja pārdevēja vai ražotāja noteiktais garantijas termiņš ir īsāks par 2 gadiem, patērētājam ir tiesības iesniegt sūdzību par preces defektiem norādītajā garantijas termiņā. Ja noteiktais garantijas termiņš ir ilgāks par 2 gadiem – sūdzības par preces defektiem var iesniegt noteiktā garantijas termiņa laikā. SIA EDIGO sola atmaksāt naudu, kas samaksāta par nekvalitatīvu preci, ja preces nekvalitāte izpaužas kā ražošanas defekts vai neatbilstība ražotāja noteiktajām specifikācijām. Ikvienam klientam, kas saņem nekvalitatīvu vai bojātu preci, ir jāsazinās ar mums, zvanot uz mājaslapā norādīto informatīvo tālruni vai rakstot e-pastu uz info@goody.lv. Mēs apmainīsim preci pret jaunu tādu pašu preci vai piedāvāsim līdzīgu alternatīvu preci. Ja klients nepiekrīt pieņemt līdzvērtīgu preci, nauda tiek atmaksāta, pārskaitot to uz bankas kontu, no kura tika veikts maksājums. Par nekvalitatīvām precēm nauda tiek atmaksāta gan par preci, gan par piegādes izmaksām. Ja esat saņēmis preci, kuru neesat pasūtījis, lūdzu, nekavējoties informējiet mūs par to pa e-pastu – info@edigo.lv vai zvaniet +371 27473887. Mēs apsolām pēc iespējas ātrāk apmainīt šādu preci pret pasūtīto un segt visus piegādes izdevumus vai atmaksāt naudu 14 kalendāro dienu laikā pēc klienta pieprasījuma. Ja Jums rodas papildu jautājumi Mēs labprāt atbildēsim uz visiem jautājumiem, kas saistīti ar preču garantiju un atgriešanu, rakstot uz e-pastu info@edigo.lv vai zvanot pa tālruni +371 27473887.