Kvalitatīvu preču apmaiņa un atgriešana

Ja pircējam nepatīk iegādātā prece, tās krāsa, izmērs vai modelis, pircējam ir tiesības 14 kalendāro dienu laikā preci apmainīt vai atgriezt. Ja pārdevēja noliktavā nav konkrētās preces apmaiņai, tiek atmaksāta visa par preci samaksātā summa.

Ja pircējs kvalitatīvu preci atdod atpakaļ kurjeram, neizņem preci no pakomāta vai to nav iespējams piegādāt pircēja vainas dēļ (nepareizs numurs, atkārtoti nav norādītajā adresē), šāda prece tiek atgriezta pārdevējam un pircējam tiek atmaksāta par preci samaksātā nauda, bet netiek atmaksāta piegādes maksa.

Tiesības atgriezt pasūtījumu neattiecas uz tām precēm, kas iekļautas Latvijas Republikas neatgriežamo preču sarakstā (piemēram, zeķes, apakšveļa). Arī tām precēm, kas ir īpaši izgatavotas pēc klienta pasūtījuma un ir personalizētas, individuāli pielāgotas pircēja prasībām.

Preces, kas iegādātas EDIGO.lv interneta veikalā, var atgriezt:

Preces jānosūta, izmantojot Omniva pakomātu vai Latvijas pastu (ja kopējais svars nepārsniedz 2 kg). Omniva paku automāts: Ulbrokas TOP pakomāts, Institūta iela 7, Ulbroka, indekss 9275. Tālr: +371 27473887

Atgriezto preču vērtība tiks pārskaitīta atpakaļ 14 kalendāro dienu laikā pēc tam, kad mēs saņemsim preces atpakaļ Omniva paku automātā vai pasta nodaļā. Nauda tiks pārskaitīta uz to pašu kontu, no kura tika veikts maksājums par precēm.

Ja jūs vēlaties apmainīt preci pret citu (izmēra/krāsas maiņa vai cits iemesls), jaunā prece tiks nosūtīta tajā pašā vai nākamajā dienā pēc atgrieztās preces saņemšanas. Klients sedz atkārtotas piegādes izmaksas - 3,00 EUR, veicot pārskaitījumu uz mūsu bankas kontu. Maksājuma mērķī norādiet pasūtījuma numuru un vārdus "Atkārtota sūtīšana".

Preces var atgriezt vai apmainīt tikai tad, ja tās nav lietotas un nav bojātas.

Preces, kas ir īpaši izgatavotas pēc pasūtījuma vai personalizētas, netiek apmainītas pret citām, un par tām samaksātā nauda netiek atgriezta (sk. Pirkuma noteikumus).

Lai atgrieztu/apmainītu preces, aizpildiet preču apmaiņas un atgriešanas aktu. Tas jānosūta mums pa e-pastu: info@goody.lv vai jāpievieno drukātā veidā kopā ar sūtījumu. Ja akts tiek sūtīts elektroniski, pievienojiet piezīmi (ar roku rakstītu lapu/uzlīmi), kurā norādīts pasūtījuma numurs, klienta vārds un uzvārds.

Produkta garantija un bojātu preču atgriešana

Ja nav noteikts preču kvalitātes garantijas termiņš, patērētājs var iesniegt sūdzības par preču defektiem saprātīgā termiņā, bet ne vēlāk kā divus gadus pēc preces iegādes dienas.

Ja pārdevēja vai ražotāja noteiktais garantijas termiņš ir īsāks par diviem gadiem, patērētājam ir tiesības iesniegt sūdzību par preces defektiem norādītajā garantijas termiņā.

Ja noteiktais garantijas termiņš ir ilgāks par 2 gadiem - sūdzības par preces defektiem var iesniegt noteiktā garantijas termiņa laikā. SIA EDIGO sola atmaksāt naudu, kas samaksāta par nekvalitatīvu preci, ja preces nekvalitāte izpaužas kā ražošanas defekts vai neatbilstība ražotāja noteiktajām specifikācijām. Ikvienam klientam, kurš saņem nekvalitatīvu vai bojātu preci, ir jāsazinās ar mums, zvanot uz mājas lapā norādīto informatīvo tālruni vai rakstot e-pastu uz info@goody.lv. Mēs apmainīsim preci pret jaunu tādu pašu preci vai piedāvāsim līdzīgu alternatīvu preci. Ja klients nepiekrīt pieņemt līdzvērtīgu preci, nauda tiek atmaksāta, pārskaitot to uz bankas kontu, no kura tika veikts maksājums. Par nekvalitatīvām precēm nauda tiek atmaksāta gan par preci, gan par piegādes izmaksām.

Ja esat saņēmis preci, kuru neesat pasūtījis, lūdzu, nekavējoties informējiet mūs par to pa e-pastu - info@edigo.lv vai zvaniet +371 27473887. Mēs apsolām pēc iespējas ātrāk apmainīt šādu preci pret pasūtīto un segt visus piegādes izdevumus vai atmaksāt naudu 14 kalendāro dienu laikā pēc klienta pieprasījuma.

Ja jums ir papildu jautājumi

Mēs labprāt atbildēsim uz visiem jautājumiem, kas saistīti ar preču garantiju un atgriešanu, rakstot uz e-pastu info@goody.lv vai zvanot pa tālruni +371 27473887.